Ügyfélkérés létrehozása
A rendszerben az ügyfélhez kapcsolódó valamennyi kérés rögzíthető. Így lehetővé válik az értékesítés és az ügyféltámogatás egy rendszerben történő integrációja. Az ügyfélbejelentés rögzítése során a tárgy gépelésével egy időben automatikusan megoldási javaslatokat is ad a rendszer a tudásbázis modul segítségével.
Ügyfélkéréssel kapcsolatos munkamenet
A kéréssel kapcsolatos valamennyi fejlemény nyomon követhető. Beállítástól függően az ügyfél a rögzített fejleményekről automatikus email-értesítést kap, de rögzíthetők fejlemények belső használatra is. Az ügy megoldásával kapcsolatban feladatok delegálhatóak a munkatársaknak, így csapatként lehet közreműködni. A delegált feladatokat a CRM Vezérlőpulton azonnal látja a munkatárs.
Együttműködés csapatban
Az átadott feladatok megjelennek a Vezérlőpulton, de maguk az ügyfélkérések is delegálhatóak. A "tevékenység-folyamban" valamennyi történés látszik, így mindenki könnyen áttekintheti mik az akutális ügyek.