Navigáció a CRM rendszerben
A VisioCRM rendszerben a modulokat a főnavigáció Értékesítés, Marketing, Támogatás, Tevékenységek, Együttműködés és Összes főkategóriáiban találjuk meg. Bemutatjuk a főnavigáció egyéb részeit és az oldalmenü használatát is.
Ügyfelek és kapcsolattartók
Az ügyfelek olyan szervezetek (cégek, jogi személyek) akikkel a vállalkozás üzleti kapcsolatban van. A VisioCRM megkülönbözteti az ügyfelet, mint szervezetet az ügyfélnél dolgozó személyektől aki a kapcsolattartók. Az alábbi videó bemutatja az ügyfelek és kapcsolattartók létrehozását a crm rendszerben.
Műveletek kapcsolattartókkal - hívás ütemezése
Egy adott kapcsolattartó részletes nézetében a műveletek legördülő menüt használva van lehetőség a kapcsolattartó adatainak szerkesztésére, a kapcsolattartó törlésére, megkettőzésére (másolásra), a változási napló megtekintésére. A kapcsolattartó alatt a Tevékenységek alpanelt lenyitva a legördülő menüben van lehetőség egy hívás rögzítésére.
Feladatok és találkozók szervezése
Egy adott kapcsolattartó alatt a Tevékenységek alpanelen létrehozhatunk határidős feladadot vagy ütemezhetünk találkozót. Mindezek megjelennek a CRM vezérlőpulton, a hozzárendelt felelős naptárában és az adott modul listanézetében is.