Ügyfélszolgálat modul - ügyfélbejelentések követése egészen a megoldásig

Ügyfélkérés létrehozása

A rendszerben az ügyfélhez kapcsolódó valamennyi kérés rögzíthető. Így lehetővé válik az értékesítés és az ügyféltámogatás egy rendszerben történő integrációja. Az ügyfélbejelentés rögzítése során a tárgy gépelésével egy időben automatikusan megoldási javaslatokat is ad a rendszer a tudásbázis modul segítségével.
tamogatas1.png

Ügyfélkéréssel kapcsolatos munkamenet

A kéréssel kapcsolatos valamennyi fejlemény nyomon követhető. Beállítástól függően az ügyfél a rögzített fejleményekről automatikus email-értesítést kap, de rögzíthetők fejlemények belső használatra is. Az ügy megoldásával kapcsolatban feladatok delegálhatóak a munkatársaknak, így csapatként lehet közreműködni. A delegált feladatokat a CRM Vezérlőpulton azonnal látja a munkatárs.
tamogatas2.png

Együttműködés csapatban

Az átadott feladatok megjelennek a Vezérlőpulton, de maguk az ügyfélkérések is delegálhatóak. A "tevékenység-folyamban" valamennyi történés látszik, így mindenki könnyen áttekintheti mik az akutális ügyek.
tamogatas3.png

Vision Consulting Kft.

1162 Budapest, Ákos utca 56.
Adószám: 23747106-1-42
Cégjegyzékszám: 01-09-976374
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

© 2017 Vision Consulting Kft.
A jobb felhasználói élmény érdekében a sütik használatát el kell fogadnia.
További információ Elfogad